Sundsvall! :D

Idag så va jag till Sundsvall med farmor, farfar och så va Gunilla med också :D Jättemysigt hade vi, för min del blev det tre tröjor (eller en som man kan ha som typ klänning/tröja), ett par örhängen och en rouge :) Hahah, när jag skulle titta på rouge så gick vi in på the body shop för dom hade 20% rea på allt för dom fyller 20 år och så va det en tjej som hjälpte mig hon ba, men jag kan visa hur den ser ut på dig så kan jag lägga på lite (för dom hade så att man fick komma in och bli sminkad), jag ba aa visst och så gjorde hon det. Och sen frågade hon om jag brukade använda nåt på läpparna och jag sa att jag nästan aldrig gjorde det, så la hon på lite läppglans och sen så kolla hon på mig och ba, får jag göra ögonen också? Så jag gick in och skulle ha en rouge och så fick jag en full sminkning på köpet ^^
Sen va jag jättetrött så jag höll på att somna i bilen påväg hem xD Men nu måste jag ta mig i kragen och plugga lite, matte och juridik står på schemat idag :) Ska försöka knäppa lite bilder på grejjerna från sundsvall, men jag kan inte göra det nu, så ni får dom ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback