Lista

Okaaj, jag ska försöka mig på att avverka hela den här listan, jag har punkt 1 på min gamla blogg så den orkar jag faktiskt inte skrivi igen xD Så ni får klicka på länken och gå in på den själv så börjar jag med punkt två här :) Men då får jag göra det när jag kommer hem för jag hinner inte innan vi ska på utflykten :) Sen så kanske inte jag skriver varje dag, men varannan, var tredje kanske :)
Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Min bästa vän.
Dag 7 – Ett ögonblick.
Dag 8 – Min tro.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Den här veckan.
Dag 12 – Mina drömmar.
Dag 13 – Min första kyss.
Dag 14 – Mitt favoritminne.
Dag 15 – Min favoritfödelsedag.
Dag 16 – Detta ångrar jag.
Dag 17 – Den här månaden.
Dag 18 – Ett annat ögonblick.
Dag 19 – Det här upprör mig.
Dag 20 – Det här får mig att må bättre.
Dag 21 – Det här får mig att gråta.
Dag 22 – En första. 
Dag 23 – Mina rädslor.
Dag 24 – Min favoritplats. 
Dag 25 – Det här saknar jag.
Dag 26 – Mina ambitioner.
Dag 27 – Mina semestrar.
Dag 28 - Mina djur.
Dag 29 - Min skola/mitt jobb.
Dag 30 - Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback