Juridikprov

Har haft juridikprov nu då. Gick rätt så bra, det va två som jag inte svarade på, och nån jag är lite osäker å men annars gick det bra :)
Klockan två ska vi på utflykt till galgberget och prata om hägningar och sen får vi fika! :D Nybakade bullar och festis, fett nice sätt att avsluta dagen på! :) Eller ja, jag kommer avsluta dagen med att jobba ihjäl mig på en ekonomiuppgift :( Och det är så drygt för på skolan funkar inte att gå in på Hudiksvalls kommuns hemsida på skolan och man måste komma in på den för att göra den uppgiften så jag måste vänta tills jag kommer hem innan jag kan börja, annars hade jag kunnat börja nu, för det är mycket lättare att plugga på skolan än hemme! :/ men skoldagen avslutas ju iaf bra! :)
Och jag vill åka iväg och rida :/ Jag MÅSTE göra det snart, annars får jag dampelidampdamp! Fast jag måste vänta tills slutet av lovet eftersom jag ska till Norrköing första halvan... Fast å andra sidan kommer ju det bli helt underbart roligt! :D Ska ner till syrran och så kommer brorsan också dit så ska vi ha det skitkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback