Dumma nycklar!

Nu sitter jag på skolan och har bara trååk!  Och jag har glömt mina dumma fuking nycklar! :@ Så nu måste jag bära allting överallt och jag kan inte lägga in mina ekonomiböcker i skåpet och jag kan inte ta med något hem! Åååååååh vad arg jag blir!
Aja, imårrn ska jag hålla ett föredrag om dalmatiner på retoriken, känns inte så bra, menmen, jag får kanske iho det tillslut, plus att jag ska skriva ett långt talmanus tills på torsdag. Jag vet inte ens vad jag ska skriva om, bröllop eller dop, jag tror jag kör på bröllop, vet inte hur man skriver ett doptal xD
Annars mår man väl bra, har fått någorlunda ordning å bloggen så nu skäms jag iaf inte över den ;)
Menmen, nu så ska jag fortsätta tråka.
HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback