Trött!

Jag skrev faktiskt ett ordentligt inlägg när vi hade svenskalektion men sen så slutade internet fungera så jag kunde inte publicera den och så sparades det inte, så jag har inte orkat skriva något nytt, men jag gör det nu istället.
Har varit fett seg hela dan idag, vet inte varför, när jag vaknade var jag ganska pigg, men sen så blev det bara värra och värre som dagen gick. Skirdrygt, menmen, det blev bättre när jag kom hem och tog en dusch :) Efter duschen myste jag ner mig i onepiecen och började plugga, men det var jättetråkigt, så jag satte igång vampire diaries bara så det skulle ladda och sa till mig själv att om jag var duktig skulle jag få kolla när det hade laddat helt klar, vilket tog ett bra tag för den hemsidan är så himla seg :p Men nu ska jag väl plugga lite till antar jag, jag måste få färdigt den där ekonomiuppgiften nån gång!!
Så, ja, vad har ni för er, medans jag bara sitter och pluggar?
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback