Ridning

Sitter uppe på mitt rum och väntar på att klockan ska bli halv fem nu, sen bär det av till stallet! :D Ska (förmodligen) ha Jaxon, dressyr ska vi rida, men jag har ingen aning om ad vi ska göra :P Men det blir nog bra :)
Och jag skulle egentligen till tandläkarn det 29 men igår ringde dom och måsta boka om mig så nu ska jag dit på torsdag!! Jag vill verkligen inte!! Tur att mamma ska med ;)
Och sist men inte minst, på onsdag kommer Frida äntligen upp hit, kanske Martin också! :DD Det kompenserar ju tandläkarbesöket på torsdag så det blir nog en bra  vecka ändå :)

Kommentarer
Postat av: Linea

Linea här från ridlägret! Jättefin blogg! ♥ :D

2011-11-18 @ 16:34:08
URL: http://namnetblevnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback