Jag hatar rubriker! Vet aldrig vad jag ska skriva! ;)

Fick bli en bild på en kvällstrött Julia, men det får ni stå ut med ;)
Nu så pluggar jag franska, har några uppgifter kvar att göra och så ska jag finslipa lite på uttalet å den dära dumma texten vi ska gträna på tills imårrn. Och imårrn får vi förmodligen tillbaka våra prov också! :D Det känns faktiskt som att det gick rätt bra, men man vet ju aldrig med prov ;) Och på tal om prov så skrev jag ett idag, i engelska, det va inte så överdrivet svårt, jag va osäker på aposrofer bara, men det kändes som att det gick bra ändå :)
Imårrn kommer storasyster hem också! :D Stooor tummen upp på det! :D Plus att jag ska va med Olivia imårrn, imårrn kommer va en bra dag! ;) Och Martin kommer på torsdag han med (eller ja, jag tror iaf det, det kan ha varit så att mamma sa att han kanske skulle komma eller förmodligen, men aja, han ska hit iaf ;))
Menmen, nu ska jag fortsätta plugga!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback