Dag 2 - min första kärlek

Hahah, jaa, jag tycker den här rubriken är lite lullig så jag kommer inte kunna ta det här seriöst :P
Aa, första killen jag va kär i vet jag inte riktigt om jag kommer ihåg men jag har föör mig att det va en kille som är ett år yngre än mig, vi gick på samma skola i låg- och mellanstadiet. Fast han fick aldrig reda på det (inte vad jag vet iaf ;P).
Sen så har vi ju min första kärlek som jag fick på stallet, världens sötaste lilla C-ponny som heter Fiffi ^^ Kommer fortfarande ihåg hur lessen jag va när jag inte kunde rida henne längre ^^Fick min första gallop med henne också ;D
Hahah, ja, som sagt, jag kan inte ta sånt seriöst, tycker det är sånt som man bara gör i film typ x) Men aja, ni fick väl veta liite om det iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback