Delsbo

Nu så sitter jag hemma hos farmor och farfar i Delsbo. Och detar tagnentbord är jättekonstigt, jag bara trycker på konstiga knappar hela tiden, som nyss, jag hade skrivit hela inlägget och sen så råkade jag trycka på nån dum knapp så allt försvann och internet stängdes ner -.- Och det kommer nog bli en hel del stavfel ;)
Igår så va jag på ridning. Gick jättedåligt. Min ridning var överallt och ingenstans, och då blec jaxon också det. Vi fick till ngra jättebra varv, men annars var det bara blä. Sen imårse så tog jag bussen hit till delsbo, åkte till Wirre och red. Louise och hennes granne var också med också. Wirre var jättelungn och snäll, förutom när jag skulle hoppa upp, då gck det nte så bra, men det va för att jag hade inte dragit gjorden ordentligen så då gled sadeln och sen ville inte han va med nå mer :p
Imårrn ska jag också rida, förhoppningsvis med Louise då ockå :)
Och snaaart är det jullov :D Helt sjukt att det snart har gått en hel termin i skolan, så här fort brukar det ju inte gå :/
Aja, nu så ska jag göra nåt annat, typ gå och lägga mig eller nåt ;p
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback